Naamsbekendheid
''What's in a name?'' Inderdaad geen duidelijk Nederlands, maar wel alleszeggend!
Je kunt ''een goede naam hebben'', maar ook ''je naam te grabbel gooien'' of zelfs ''met naam en faam bekend zijn''. De naam van je bedrijf is over het algemeen het eerste dat blijft hangen bij (potentiele) klanten en dan wil je toch zeker wel dat die eerste indruk (inderdaad, die maak je maar eenmalig) een goede is? Het is dus zaak om er voor te zorgen dat het horen van je naam een positieve associatie oproept bij iedereen die je graag als klant hebt.
In het Engels noemen ze het ''Branding'' maar wij houden het op ''Naamsbekendheid''
In onze service is inbegrepen dat de naam van jouw bedrijf op meerdere plekken zo in beeld wordt gebracht dat zowel bestaande als toekomstige klanten een postief gevoel krijgen als ze de naam lezen of horen. Hier zijn veel mogelijkheden voor maar die zijn ook weer sterk afhankelijk van wat voor soort bedrijf je hebt, of je landelijk of lokaal zaken doet en uiteraard is het ook afhankelijk van je naam zelf. Met sommige namen kun je bijvoorbeeld een pakkende slogan maken terwijl andere namen zich daar totaal niet voor lenen. Alhoewel, ''Je moet de groe(n)ten van Hak hebben'' is ook niet echt iets wat rijmt. Maar heel Nederland kent het toch? Wij kijken serieus naar iedere manier om de naam van jouw bedrijf positief in beeld te brengen en dan uiteraard het allerliefst in combinatie met een link naar jouw website.